Efficiënt en kostenbewust omgaan met je documenten
Een voordelig en zorgeloos beheer
Documenten, digitaal of analoog, een onderneming kan niet zonder. Door ze goed te beheren, beschik je altijd over de correcte informatie en win je aan efficiëntie. Wij ontzorgen je volledig op het vlak van document solutions. Van beheer tot beveiliging, opslag en alle processen die komen kijken bij printen, scannen en kopiëren. Wij maken de stromen transparant, verbeteren jouw gebruiksgemak en zorgen ervoor dat je productiviteit stijgt. Je merkt al snel wat gestroomlijnde processen voor je kunnen doen, los van de printkosten die dalen.
De totaaloplossing waar je op kunt rekenen
Onze Document Solutions Adviseurs brengen jouw werking in kaart en komen met doordachte oplossingen voor je documentenbeheer. Oplossingen die naadloos geïntegreerd worden in je ICT-systeem en ook op afstand snel toegankelijk zijn. Zo win je niet alleen tijd, je behaalt ook meer rendement. Daarbij gaan we verder dan simpelweg printen, scannen, faxen en kopiëren, wij digitaliseren de processen en maken je document solutions klaar voor de toekomst, al dan niet met onze partner Konica Minolta.
In 5 stappen naar een zorgeloze documentenstroom
Kennis maken
Als bedrijf hechten wij veel waarde aan het persoonlijk contact met onze klanten. Vandaar dat wij altijd eerst beginnen met een (virtuele) kennismaking onder het genot van een bak koffie. Vanuit het gesprek komen we erachter of er een match is tussen beide en inventariseren we de huidige IT omgeving binnen jouw bedrijf.
Advies op maat
Naar aanleiding van ons eerste gesprek en de inventarisatie krijg je een advies op maat. Met ons advies op maat krijg je inzicht hoe er binnen jouw bedrijf met de juiste toepassing van onze diensten efficiënter gewerkt kan worden. Bovendien laten wij je zien wat je kunt besparen aan tijd en kosten als je ons jouw alles-in-1 IT partner laat worden.
Implementatie
Als alles in kannen en kruiken is gaan we de technische kant in orde maken. Hiervan mogen jij en jouw medewerkers natuurlijk zo min mogelijk last ondervinden. Daarom zorgen wij ervoor dat jullie zonder onderbrekingen volledig worden geïmplementeerd. Waar nodig voeren wij de wijzigingen buiten kantooruren door.
Adoptie & training
Binnen je bedrijf is het voornamelijk belangrijk dat je medewerkers een nieuwe werkwijze leren kennen en accepteren. Als IT partner helpen en trainen wij jouw medewerkers om via de nieuwe applicaties en diensten zo efficiënt mogelijk te werken.
Zorgeloos ondernemen
Na dat de nieuwe manier van werken volledig is geaccepteerd binnen je organisatie, kan jij weer zorgeloos en efficiënt ondernemen! Mocht het onverhoopt toch een keer voorkomen dat er een storing of vraag is dan staan onze specialisten direct voor jou klaar!
Onze oplossingen
PaperCut MF
Prints, kopieën en scans maken, volgen, beheren en beveiligen? PaperCut MF!
Ongeacht de omvang van je onderneming, PaperCut MF biedt een onmiddellijke meerwaarde. Deze slimme software laat je platformonafhankelijk je afdrukbeheer naar een hoger niveau te tillen. De software werkt naadloos samen met alle grote merken van multifunctionele printers, is uiterst betaalbaar én goed presterend. Bovendien valt de toepassing makkelijk te installeren en te beheren, zodat je snel rendement boekt. PaperCut MF kent wereldwijd honderdduizenden tevreden gebruikers, een bijkomende zekerheid!
Gecentraliseerd beheer, het bijhouden van de afdrukken, complete rapportages, een virtuele wachtrij en afdrukken van de smartphone: het zijn maar enkele van de vele functionaliteiten. Wij zijn thuis in PaperCut MF en laten je met veel plezier kennismaken met de kracht van dit pakket. Kies je voor PaperCut MF dan helpen we je op weg en zorgen we voor de nodige begeleiding.
Wil je de kracht en meerwaarde van PaperCut MF zelf ervaren, vraag dan vandaag nog advies aan.
Onze oplossingen
PaperCut MF
Prints, kopieën en scans maken, volgen, beheren en beveiligen? PaperCut MF!
Ongeacht de omvang van je onderneming, PaperCut MF biedt een onmiddellijke meerwaarde. Deze slimme software laat je platformonafhankelijk je afdrukbeheer naar een hoger niveau te tillen. De software werkt naadloos samen met alle grote merken van multifunctionele printers, is uiterst betaalbaar én goed presterend. Bovendien valt de toepassing makkelijk te installeren en te beheren, zodat je snel rendement boekt. PaperCut MF kent wereldwijd honderdduizenden tevreden gebruikers, een bijkomende zekerheid!
Gecentraliseerd beheer, het bijhouden van de afdrukken, complete rapportages, een virtuele wachtrij en afdrukken van de smartphone: het zijn maar enkele van de vele functionaliteiten. Wij zijn thuis in PaperCut MF en laten je met veel plezier kennismaken met de kracht van dit pakket. Kies je voor PaperCut MF dan helpen we je op weg en zorgen we voor de nodige begeleiding.
Wil je de kracht en meerwaarde van PaperCut MF zelf ervaren, vraag dan vandaag nog advies aan.
Umango
Scannen op een hoger niveau
Umango? Dat is een snelle, makkelijk en ronduit krachtige manier om batches te scannen documenten te converteren naar het juiste bestandsformaat en een makkelijk vindbare locatie toe te wijzen of te versturen naar waar je maar wenst. Geniet van ongekende flexibiliteit en tal van opties om gescande documenten en elektronische bestanden te converteren. Kies tussen Essentials, Standard en Pro en ervaar scankracht op maat van je onderneming.
In combinatie met PaperCut MF brengt Umango de scanfunctie van je multifunctional of scanner op een hoger niveau. De koppeling tussen beide maakt het mogelijk om scan- en documentenconversie-opties rechtstreeks via MFD te bieden. Verder kan er ook OCR en documentconversie aangeboden worden op tal van MFD-merken die nog niet worden ondersteund door PaperCut MF. Onze specialisten configureren alles zodat je vanuit een netwerkmap of e-mailpostbus over alle functionaliteiten beschikt.
In mum van tijd zet je gescande documenten om in verschillende bestandsformaten en laat je ze afleveren waar je ze maar wenst. Zo til je de ingebouwde scanfunctie van PaperCut MF naar een hoger niveau en geniet je van nog meer gebruiksgemak. Gericht scannen en opslaan was nog nooit zo makkelijk, los van extra functionaliteiten als taakscheiding, pdf-compressie en meer.

Wil je zelf de kracht van next level scannen ervaren? Vraag advies aan aan of bel naar 085-0660920
Reken op de kracht van de marktleider in printing
Zekerheid, lagere print- en kopiekosten en een vlotte ondersteuning wanneer nodig? Als Premium Partner van Konica Minolta bieden we je een totaaloplossing op het vlak van printen, scannen en kopiëren. Van toestel tot volledige integratie met je ICT-systemen.
Wij installeren en onderhouden het volledige gamma van printers, kopieerapparaten en multifunctionals van Konica Minolta. Verschillende formules zijn mogelijk en we denken graag met je mee over de passende oplossing.
Complete ontzorging op het vlak van printen
Op afstand zorgen we ervoor dat je volledige machinepark goed blijft functioneren en anticiperen we op mogelijke problemen. Zo hoef je nooit meer toners te bestellen, detecteren we problemen vanop afstand en grijpen we in, terwijl je via een handige webapplicatie ook zelf alles nauwgezet kunt opvolgen. Van printvolume tot downtime, een handig dashboard vertelt je alles. Zo blijf je aangesloten en kun je weloverwogen beslissingen nemen terwijl je de kosten controleert.
Op zoek naar een all-in-one printoplossing?
Wens je een totaaloplossing voor printen, scannen en kopiëren. Maak een afspraak en graag bespreken we wat wij in samenwerking met Konica Minolta voor jou kunnen betekenen.
Algemene Info:
WijhelpenMKB.nl
Blokenweg 4
5165 NR, Waspik
KvK: 80474705
BTW: NL861684771B01
Handige Links:
Support
Contact
Online werkplek
VoIP telefonie
Zakelijk internet
© 2021 – WijhelpenMKB.nl | Algemene Voorwaarden | Privacy Policy | Disclaimer | ☎ 085-0660920